måndag 5 september 2011

Fototriss del 147: SKYLTAR

Ja hörre ni det här med skyltar det är inte lätt. Fick gräva hur långt som helst in i mitt bildarkiv, men fick tag på några Skyltbilder i alla fall. Den Fräckaste bilden är helt klart den på Påskkärrningen som flugit rakt in  i väggen en skyltdocka alltså  Ingatorp Falbygden. Stripteaseskylten är på vägen till Hornborga sjön strax innan Kvävum. Tvärnitade direkt och ut och fotade skylten, tur var det inga som såg oss. Grundsund en pärla i Bohuslän. Där ligger båten som är döpt till Anna Grundsund. Hur jag vet det, jo det står på Skylten




8 kommentarer:

  1. Bromsspåren finns nog kvar vid Ingatorp , eller så har ny asfalt blivit lagd för det finns nog fler "fototokiga" som tvärnitat där :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en bra skylt-triss. Undrar vad de som har rättigheterna till det där välbekanta M:et på mittbilden tycker om kopian? :-)

    SvaraRadera
  3. Härlig triss :-) Favorit: nummer ett

    SvaraRadera
  4. Kul samling skyltar, fint fotat. :)

    SvaraRadera
  5. Haha, nummer ett var rolig^^

    SvaraRadera
  6. Tack för att du tittat in hos mig. Kul med nya "bekantskaper". gillar din triss. Blev nog lite x:a förtjust i 3:e bilden, skylten på den gamla båten. Nr 1 och 2 också. Men älskar gamla båter.
    Ha det gott/Linnea

    SvaraRadera
  7. Tack för att du tittan in och kommenterade min triss. Det är roligt med nya "bekantskaper". Kul bilder, kan inte låta bli att tycka lite x:a om båtskylten. Älskar gamla båtar. Men 1 och 2 var också fina.

    Må så gott/Linnea

    SvaraRadera

Ge gärna en kommentar eller en åsikt om mina inlägg och bilder